Måndag morgon

Åh är trött som ja jag vet inte vad. Ska ner och klippa mig snart, bara topparna. Hoppas det itne ser allt förjävligt ut nu när det är nyår snart det är bara 2 dagar kvar, tiden går ju jätte fort hinner inte med! Jaa vad ska man hitta på idag då? Det blir rätt så lång tråkigt när det är lov fast det är ju endå skönt, det är inte så mycket kvar av lovet heller typ bara 2 veckor eller nått sånt. Inte för att jag vet när vi börjar i skolan igen, tjejen med koll! :) Jaja, nu måste jag fixa det sista sedan iväg, hare!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Mohaha, ja. NYÅR HÖRRU!!!!!! Jag fattar ingeting :D

2008-12-30 @ 10:26:43
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0