lördag

Ett tag sedan jag skrev nu. Igår var det skridskorna på igen, gick suveränt! Ska snart på bio med ronja och emil vi ska se bolt haha hoppas den är bra :D Måste börja skriva min ansökan om sommar jobb om jag inte har berättat så tror jag att det blir på min mammas jobb som är ålderdomshem, ganska läskigt. Så måste jag ringa runt till oliak körskolor och kolla priser och gå kursen  det hatr jag dragit på i flera dagar nu men nu har jag bestämt på tisdag åker jag raka vägen hem till mamma och pappa efter skolan och gör det!! så har jag en bok som jag måste hämta ut på biblioteket som jag också gått och dragit på i ungefär en vecka får se om dom har kvar den nura, det är twiligt boken om jag kunde drömma. Mycket att göra haha. Men nu måste jag rappa på hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0