måndag

Idag var det härligt väder igen! Fast var ju i skolan idag så var onte ute så mycket men det var endå kallt. Gick till ungrefär 14:30 idag fast vi egentligen slutar 15:05 men fick sluta tidigare, snällt :) Vill att det ska bli vår nu, märks ju att den är påväg fast det är ju kylan som pajar allting solen är ju iallafall framme. Stökigt äre här har inte ens packat upp mina grejor från söndags huvva. Ska träna med helene om en timme tror jag om hon kirrar skjuts och det får vi ta och hoppas att hon gör känner att jag måste träna. Men först ska jag diska, ta reda på packningen och sedan städa upp lite på golvet ska bli kul eller inte. Börjar bli på dligt humör men har faktist nyss vaknat eller det var ett tag sedan men endå. Bara jag som går och lägger mig efter skolan? :s Pussochhejs!



                                                                                
haha han ser full ut :)

Kommentarer
Postat av: SARA

haha groggy

2009-02-06 @ 00:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0