Måndag

Haha ja det var ju ett tag sedan (igen). Men i mitt roliga liv händer det inte så jävla mycket :)
Vicky fyllde 18 i fredags, grattis på dig!
Så i fredags var jag i skolan så tänkte jag att allt skulle bli så stressig för slutar 15:05 på fredagar och skulle vara tillbaka inne i stan halv sju och på den tiden skulle jag duscha, fixa och dricka lite.
 Men som tur var fick vi slutar halv tolv, så jädra bra :) varför vet jag inte men så var det iallafall.
Jag åkte hem duschade, mötte ronja på ica, vi köpte sådära turkiskpeber grej som man blandar i spriten, så jävla god!! Ronjis och jag stack hem till mig och drack och fixade oss, så kom helene också :)
Vid 18 tiden skjutsade Vickys låtsas pappa  in oss till stan för vi skulle äta på norrlands källaren, det var gott! Nåja, vi slände i oss maten och tog bussen hem till vicky och partade ;D
Nu har jag bara berättat om fredag men det är typ den enda händelserika dagen på hela tiden.
Idag var det faktist så att vi hade friluftdag jag, helene, jenny och ronja skulle ju pimpla. Ronja kom inte men det gjorde jenny, jag och helene men vi hade inte med oss nå pimpelspön :) vi sa till att vi var där sedan satte vi oss i värme stugan fikade och gick ut en sväng sedan åkte vi hem haha, kanon dag.
Men nu vet jag inte mera som har hänt och jag ska bli bättre på att skriva eller ska iallafall försöka, om jag orkar. Så nu fr det bli natten, godnatt!


                                                                   
                                                                                       En bild på 18-åringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0