Onsdag

Sitter och kollar på made in sweden just nu fast det är reklam så passar på att skriva lite då :) Även att Helene har vunnit en kryssning, hur tur får man ha då? Haha en gaykryssning, men bögar är ju söta iallafall :D Idag fick jag reda på att min praktik kanske blir på Ica maxi men inte säkert för Ronja ska vara där han visste inte riktigt om dom skulle ta emot det, om inte får man väll söka på Ica kvissle, fast det vill jag inte :| Varför ska njurunda vara så litet? Typ två ica butiker och ena har jag ju jobbat på i ett halvår så nejtack. Mera finns det inte välja på, vill ju vara i njurunda egentligen så det blir nära och bra jag som är så morgontrött :( Får se vad som händer! Skulle träna idag också men helene hade inte skjuts så vi får ta och träna på fredag ist, så då vet ni haha :D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0