tisdag

Ja nu var det ett jävla tag sedan, det beror på att jag har varit hos mamma och pappa hela helgen sedan skulle jag skriva i måndags vilket jag gjorde också ett låååångt inlägg men så försvann allt bara, blev lite less och bestämde mig för att skriva nästa dag ist vilket var igår men då dampade internet så nu ska jag sammanfatta dom dagar som varit:

Fredag: Var i skolan hade idrott badminton haha kul ju. Valde inför friluftdagen pimpling fick det bli där, börjar bli en tradition :) Efter jag gjort mitt val så åkte jag och Ronja till ICA maxi för att presentera oss och vi bestämde att vi skulle komma tillbaka på tisdag (idag) :) När det var klart tog vi bussen till mig och kollade på film, trevligt det! vi såg och så kom polly, hade sett den förut med var längesedan kom typ inte ihåg nått men den var väll bra. Senare på "kvällen" stack jag till mamma och pappa, där bjöds det på kebabsallad som sagt.

Lördag&söndag: Var hos mamma och pappa hela tiden, gick ut en snabbis med helene, tvättade, satt vid datorn, såg film och sov. Det är allt jag har gjort typ ;)

Söndag-Tisdag: Ja det har ju inte hänt så mycket men åkte hem i söndags ju och så. Igår var jag i skolan, inget speciellt hände. Idag så var jag inte på skolan haha. Hade mensvärk så tog en ipren och gick och la mig när jag vaknade var det mycket bättre. Fixade mig och gick iväg till bussen för att åka till ICA maxi. Vi skulle vara där klockan 14:00 men kom dit typ 14:20 :| inte bra men han satt i möte så fick vänta i typ två timmar så spelade ingen roll om vi hade kommit i tid vi hade bara fått vänta längre. Han som vi skulle träffa hade planerat fel eller nått men ronja och jag blev bjuden på fika i cafét det var ju snällt av dom. Tillslut fick vi våra kläder, kort och skriva på nå papper, så bestämde vi att vi ska börja halvåtta till halvfem varje tisdag och måndag den tid vi ska vara där.

Måste bara berätta jag kollar på drphil just nu, ja jag vet jag är nörd. Men det handlar om en gubbe som inte har nån aning om vem han är, en tant som tar hand om han som hon gjort i 4år och ingen saknar han heller. Han hittades medvetslös på gatan och  minns ingenting inte ens vad han heter, kommer ifrån ingenting!! Fatta vad hemskt. haha jaja nu ska jag kika vidare, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0