Fredag

Nu var det ju ett tag sen sist ska sammanfatta lite granna av det lilla som hänt. Natten till onsdagen kunde jag inte sova somnade vid 5 vaknade vid 6 så började skolan dagen efter, allt var som vanligt bara att vi ska ha bordplacering nu, suuuug! Värsta dagis haha men jaja vi följer det inte så bra iallafall. Kom på att vi ska byta schema också från och med vecka 4, jag kommer balla ur skolan känns det som, jätte kämpigt schema, långa jävla dagar men men får ta och leva med det. Jag har varit i lägenheten dom senaste dagarna men nu är jag hos mamma och pappa för jag tänkte sno tvättmaskinen :) Vafan kan inte komma på nått mera som hänt. Jo jag skar mig i handen imorse när jag skulle dela på en fralla, blödde litegranna sedan gick det över! blev tvungen att skriva det. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra kanske vara med lodisen om jag hinner. Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Ida w

hoppas att fingret mår bra då! :P

2009-01-09 @ 15:54:01
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0