Fredag

Hejsan! :) JAAAA tror det eller ej men nu har jag ätigt kyckling igen 4 jädra dagar irad :o Kommer att se ut som en jävla kyckling snart :( Men nu är det slut på detta! inte kyckling på hela veckan. På skolan har det inte hänt nått kul haha som vanligt det har aldrig nått kul att berätta. Fredag och jag ska sitta hemma framför tv:n, JAG VILL GÅ UT! men det är ju ingen som typ har fest eller så, värdelöst! Men imorgon kanske det blir att gå ut men får se vad som händer med den saken. Sist jag gjorde nått alltså var ute det var fan nyår och innan det var det fan tytp 1,5 månad sedan jag har fan inget liv! Så måste jag tvätta, ska nog till mamma och pappa och tvätta på söndag får de nog bli. Får hålla tummarna att det är nån film ikväll eller så =) puss!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Följ med UT...

2009-01-23 @ 18:40:40
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0