Halloj!

halloj! Kom precis innan för dörren, har varit på ica. Det var ju en aning kallt ute typ 10-  men jag överlevde denna promenad iallafall. Idag har jag varit uppe hos helene och fixat hennes hår sedan skulle hon ut på krogen, trevlans de! När jag kom hem gjorde mamma och jag iordning varma mackor. Snart åker mamma och pappa utomlands och jag får stanna hemma :( Min bror är också utomlands haha nu är de bara min andra bror jag jag kvar här i Sverige. Det blir nog jag som får ta hand om spindeln (som min bror äger men mamma och pappa som tar hand om den när han är utomlands, men nu sticker dom också ju). Konstigt nog är det inte spindeln jag är rädd för utan det är maten till den som är syrsor, tycker det borde vara tvärt om men så är det inte. Men nu blir det att titta på tv eller nått annat skoj, hejs!


                                                                Vilken är äckligast?

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

KACKEEEEEEE

2009-01-04 @ 21:06:35
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Ida w

uuuh! Hååller nog med Heléne. KACKERLACKOOOR! UUH

2009-01-09 @ 15:55:59
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0