Mera sjuk

Jag som tänkte åka till skolan idag men icke. Klev upp skulle göra mig iordning så kände jag att jag kommer inte palla med en dag så tänkte att det kanske är smartare att stanna hemma så man blir frisk nån jävla gång, mår sämre idag iallafall just nu. Mamma var här nyss och lämna en tröja som jag glömt hemma hos dom och några prylar. Kan inte skriva om vad som hänt idag för ingeting har hänt jag har legat som ett äckel hela dagen. Jag bara hoppas att jag är frisk imorn när jag vaknar, ohhh vad härligt det skulle vara. Så är det inte ett skit på tv:n ikväll =( har så trååååååååååkigt. Nu orkar jag inte skriva mera. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Hah! Jag vet! :P

2009-01-14 @ 22:36:45
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: anonym

tönt :P

2009-01-15 @ 15:02:52
Postat av: matilda

Detsamma niklas :)

2009-01-15 @ 15:07:09
URL: http://matildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0