Sjuk

Nu har man blivit sjuk också så var inte i skolan idag. Varför blir jag smittad så lätt? Det blev jag inte förr. Förkyld, ont i huvudet tror jag har feber. Min dag blev så jag låg i sängen till typ 14, klev upp la mig i soffan, mamma ringde frågade om jag ville komma på mat och det ville jag, hade inte orken att handla och stå och laga mat, pappa kom och hämta mig var hos dom ett tag sedan drog jag tillbaka hit till lägenheten, fin sammanfattning :) Andra avenyn var nyss, varför sänds det bara en gång i veckan nu för? FAN VAD DÅLIGT! 3 gånger i veckan som det var förut var för lite det med, tycker jag. Åh, på lördag ska jag hämta min lilla katt :') längtar. Nu ska jag ta en låååååååååång dusch, får se om man ska pallra sig iväg till skolan imorn ska försöka. Puss!




                                                                                            
Sommar

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörde det där med katten! Va kul! Hoppas att inte den har skabb, är döv eller har ögoninflamation då! :P :)

2009-01-14 @ 17:06:04
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Matilda

ÅHH JAA :') HAHAHA, då vet jag inte vad jag gör =D

2009-01-14 @ 18:38:29
URL: http://matildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0