söndag

Skrev aldrig igår, tog mig aldrig tid till det. Men hämtade sötnosen den är så jävla underbar jag är redan fäst vid den :') Såg film med Helene och Ronja igår kväll också eller vi skulle se film det gick inte så bra. Vi började att se the ring men sedan bytte vi till hjälp jag är en fisk, haha men den kollade vi typ inte på heller. Fan vilken seg dag det har varit idag typ vaknade halv ett, låg i sängen och kolla på tv till typ 16 riktigt äckligt, sedan gick jag ut och gick en sväng kändes så äckligt att bara vara inne hela dagen och nu har jag städat lite här det var välbehövligt. Skola imorn då fyfan vad segt och tråkigt, blir nog till att göra matte provet då i statestik. Men nu ska jag diska som jag gått och dragit på hela dagen :/   hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0