Söndag

Hejsan! nu kommer det ta ett tag innan jag skriver nästa gång, ska åka till lägenheten. Just nu tittar jag på film med pappa, familj på väg haha en ganska kul film endå :) Idag har jag varit ute med helene en super snabbis och typ tvättat och inget annat speciellt. Skola imorn då fan vad tråkigt men får bara två timmar börjar 10 slutar 12, SKÖÖÖNT! Snart ska helene och jag börja på gym fan vad skönt, och nu ska jag inte sluta efter ett tag så är det bara jag brukar jämt börja träna och så sedan efter ett par veckor så slutar jag, fråga mig inte varför. Även att helgen har gått super fort fast jag inte har gjort typ ett skit som vanligt. Men men nu börjar filmen, hej!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

JA, VI SKA TRÄNA SOMFAN!!!! =D

2009-01-12 @ 02:40:10
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Ida

Synd bara att den här måndagen var den sista som vi slutar 12 på. :(

2009-01-12 @ 18:19:19
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0