Onsdag

Blev aldrig så att jag skrev igår men det har iallafall inte hänt så mycket. Kom precis hem, håller på laga mat currykyckling åt kyckling igår med  fast det var i en sallad, kyckling kyckling men gott äre! Inatt kunde jag inte sova för det droppade typ snö på mitt fönster hela tiden och jag rädd som jag är trodde det var nån som bröts sig in haha jag är riktigt efter. Snart är det helg fan vad härligt, vill göra nått men det finns inte så mycket att göra här, får se vad det blir! =) Nu är jag hungrig som fan, får se om jag skriver nått mera senare. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Ronja

KYCKLING-KVINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-22 @ 02:37:35
URL: http://ronjahelsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0