Tisdag

Hej! Har inget internet i lägenheten på ett par dagar. Men men är hemma hos mamma och pappa just nu fixt lite mera tvätt och så men inte klar än -.- Får fortsätta imorn ska hem snart! Idag var man i skolan såg vårshow gjorde vi också den var bramen blev lite jobbigt att sitta och titta 1 timme och 45 minuter men det gick bra tillslut :) Åkte och tränade med helene efter skolan och vårshowen sedan hem hit mera ha rjag inte hunnit. Så har man prov imorn på morgonen i marknads föring har inte tränat nått, ska träna det första jag gör när jag kommer hem. Men känner att jag måste se Sune sommar också innan jag somnar, längtar till sommaren som en dåre. Ska åka nuja, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0