Torsdag

Jaha nu har man rusat omkring här i lägenheten och letat bajs. Katten var på toan för ett tag sedan så kände jag hur det luktade hela lägenheten men jag tänkte att den var typ lös i magen eller nått men nej nej. Efter ett tag satte kissen sig på min mobil och så såg jag brun fläcken på mobilen jag tog upp katten direkt så ser jag fet bajskorvarna som hänger på benet och svansen i pälsen alltså fyfan vad äckligt! så gick det inte att ta bort men vatten så blev tvungen att klippa bort dom och det var ju inte det lättaste men efter många om och men så är dom borta men det ligger små skitkorvar lite var stans. Värst vilken roman det blev om min katts bajs hah men det är kul, eller inte -.- Idag vare skola allt var som vanligt. Imorn halv nio blire friskis och svettis med idrotten skojsigt :) Veckorna går ju jätte fort, snart sommar! Mer än så har jag inte att säga, hej!

Kommentarer
Postat av: ida

kul med bajs! xD

2009-01-23 @ 17:58:39
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0