Söndag

ja nästan en vecka sedan man skrev men har inge att skriva om iallafall.
Idag har jag övningskört haha sist jag övninskörde tyckte jag att det var skit svårt och kom typ aldrig iväg så idag var det samma problem kom aldrig iväg haha men så såg pappa efter ett jävla tag att det var 3ans växel i haha inte konstigt att jag aldrig kom iväg så fixade vi till det och så gick det genast bättre :)
Imorn ska jag på ica maxi, seriöst hata! Ronja kommer nog inte heller så blir ännu sämre, tiden kommer gå segt somfan, men det är bara att härda!
Men nu orkar jag inte skriva mera, puss!


Kommentarer
Postat av: ida

Trivs du inge bra på ICA MAXI?! :(

2009-03-16 @ 18:03:27
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: malle

Alltså, det är inte just ICAMAXI utan ica butik i överhuvudtaget.haha vill inte ens jobba inom handel ;)

2009-03-16 @ 18:31:11
URL: http://matildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0