tisdag

Jaha en vecka sedan nu då, eller är det två? äh skitsamma. Det som har hänt är inte mycket som vanligt.
Idag var min första dag på Icamaxi som egentligen skulle ha varit igår men hade nått fel i ögat så det blev vårdcentralen ist. Allt gick bra, ut med varor hela dagen jag fattar inte själv varför jag valde en ica butik jag som sa själv att det var det jag inte ville för jag är så less på det.
Skola imorn, prov klockan 9 har inte tränat typ borde kanske göra det men är så jädra trött, vaknade kvart över fem ju drygt och göra det på både måndagar och tisdagar dom dagarna kommer ju bli jobbigast på hela veckan, men jag överlever!
Jag har kört bil också haha fan vad svårt de är, kärringstopp hela tiden och då menar jag verkligen hela jävla tiden, ska träna mera nu till helgen.
Nu är det plugga sedan sova, heeeeejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0