Tisdag

Ja jag har juinte blivit bättre på att skriva, men skitsamma.
Just nu är det lov och det är så jädra härligt bara lata hela dagen, uuuuunderbart!
Åh det har inte hänt nått dom senaste dagarna i söndags var jag och kollade på ida när hon spelade innebandy match dom vann, kanon det! Jag åkte även till mamma och pappa i söndags kommer nog vara här hela lovet.
Igår var jag med helene, vicky och ronja pi birsta men självklart hittade jag ingeting för att man har pengar så är det ju jämt. Idag har jag inte gjort ett skit har varit ganska skönt faktist :)
Nu ska jag spela betapet, som jag har nördat ett antal gånger med det är jävligt roligt.


Grattis kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0